السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه

خرید بک لینک

ا

مروز ميخوایم حداقل 10-20 نفر به امام حسين(ع) سلام بدیم ...

خودم شروع ميکنم:

السلامُ عَلَیکَ یا اباعَبْدِاللّه وَ عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک

عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً ما بَقیتُ وَ بَقیَ اَلیلِ وَ النهار وَ لا جَعَلَ اللّهَ

آخِرَ اَلعَهدِ منی لزیارَتکُم اَلسلامُ عَلی الحُسین و َعَلی علی بن الحُسین

و َعَلی اُولاد الـحسین و عَلی اَصحاب الحُسین

به اندازه ارادتت ارسال کن

اصلا هم خبر خوش و اینا قرار نیس بهت برسه

هر کی ارادت به حسین (ع) داره بفرست

رویای دخترونه من...

ما را در سایت رویای دخترونه من دنبال می‌کنید

برچسب: السلام علیک یا اباعبدالله,السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک,السلام عليك يا ابا عبدالله,السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی,السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت,السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح,السلام عليك يا ابا عبدالله حسين,السلام عليك يا اباعبدالله الحسين,السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع),السلام علیک یا اباعبدالله حسین, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 17:07

صفحه بندی